Notícies de l'Associació

Butlletí informatiu de l'Associació d'Empreses de Serveis Funeraris de Catalunya (Asfuncat)

Un nou capítol per honrar la vida dels que ja no hi són

Funespaña, la reconeguda companyia de serveis funeraris anuncia la seva transformació corporativa, en col·laboració amb la consultora Picnic i l’estudi de branding Plural l’empresa llança el seu nom nou: Enalta, que juntament amb la seva identitat visual i estratègia, compleixen de manera ferma el compromís de ajudar cada persona a recordar i honorar la memòria dels qui ja no hi són. Aquesta evolució és el resultat d’un rigorós procés estratègic, un nou capítol en la història de l’empresa, amb plans d’acció concrets que consoliden el compromís per ajudar les famílies a acomiadar els éssers estimats d’una manera única, íntima i personal.

Aquesta nova etapa ha estat latent a l’ADN de la companyia i cobra més protagonisme en forma d’un nou propòsit de marca: “Fer de cada comiat una oportunitat per honrar la història dels qui volem”. Un enfocament que reflecteix l’esperit d’Enalta per voler anar més enllà del servei funerari convencional, que busca celebrar i rememorar la vida a través de totes les petites històries que la van fer significativa.

Amb el seu nou tagline, Cada vida, una història per honrar, Enalta posa en valor el conjunt d’històries que teixeixen cada vida i que resignifiquen el comiat com una ocasió per a l’homenatge i commemoració de tots aquells moments compartits que han deixat empremta i mereixen ser recordats.

Ramón Llaona Mendoza, director general d’Enalta, comparteix la seva visió sobre aquesta nova etapa que viurà la companyia: “Hem treballat durant molt de temps en aquest canvi, ve del més profund del que som i pretén assolir nous nivells de compromís i empatia amb cadascuna de les persones que es relaciona amb l’empresa, no és un canvi només estètic, sinó estratègic i profund que neix del que som i representa un repte en el temps que vivim, d’entendre la vida i honrar-la des dels moments que deixen empremta a la memòria i que ens ajuden a fer de l’homenatge un autèntic i únic”.

Els “Serveis Funeraris Commemoratius”, s’enriqueixen amb la redefinició estratègica i d’identitat, reflectint cada cop millor el sentit de celebració, record i tribut a la vida. Aquesta aproximació servirà com a guia en la prestació i desenvolupament de cadascun dels serveis, emfatitzant la història, singularitat i caràcter de cada persona.

Per obtenir més informació sobre Enalta i el seu nou reposicionament de marca, visiteu www.enalta.es